15:00 - 19:00

ساعات کاری ما شنبه- پنج شنبه

021-26411217

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تضمین پشتیبانی و انجام امور وکالتی قراردادهای تنظیمی

تضمین پشتیبانی و انجام امور وکالتی قراردادهای تنظیمی

تضمین پشتیبانی و انجام امور وکالتی

فهرست مطالب

تیم دیوان ملل پشتیبانی حقوقی از قراردادهای مشارکت در ساخت و تضمین پشتیبانی و انجام امور وکالتی، پس از امضا و حین اجرا را تضمین مینماید و در صورت نیاز خدمات مورد نیاز در زمینه وکالت به طرفین قرارداد مشارکت در ساخت را ارائه خواهد داد.

مشاوره:

پس از آنکه قرارداد مشارکت در ساخت منعقد شد و به مرحله اجرا درامد طرفین قرارداد در موارد و شرایط متفاوتی نیازمند مشاوره های حقوقی و پشتیبانی حقوقی در زمینه ابهامات قرارداد، پیشامد ها و شرایط پیش بینی نشده، خسارت ها و تخلفات و.. هستند. در این صورت تیم حقوقی دیوان ملل با ارائه مشاوره های لازم ، دسترسی افراد به پشتیبانی و اطلاعات حقوقی را تضمین مینماید.

داوری:

در مواردی نیز حل اختلافات و ابهامات قرارداد مشارکت در ساخت نیازمند اقداماتی در زمینه مصالحه، داوری و… میان طرفین است. تیم دیوان ملل با در اختیار داشتن داوران متخصص در امر مشارکت در ساخت در جهت حل ابهامات، اختلافات و… به طرفین قرارداد ارائه خدمت مینماید.

انجام وکالت:

ایجاد اختلافات و ابهامات در اجرای قراردادهای مشارکت در ساخت در مواردی نیازمند طرح دعوای کیفری و حقوقی، دریافت خسارت و… است. وکلای دیوان ملل پس از بررسی اسناد و مدارک و دریافت اطلاعات مورد نیاز و ارائه مشاوره های لازم در زمینه ارائه امور وکالتی به متقاضیان محترم گام برمیدارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قرارداد مشارکت در ساخت رایگان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.