15:00 - 19:00

ساعات کاری ما شنبه- پنج شنبه

021-26411217

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

مشاوره تخصصی قبل از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

مشاوره تخصصی قبل از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

مشاوره تخصصی قبل از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

فهرست مطالب

تیم حقوقی دیوان ملل به طرفین قرارداد مشاوره تخصصی قبل از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت ارائه میدهد.

امروزه پیچیدگی های حقوقی مشارکت در ساخت ایجاب میکند طرفین قرارداد مشارکت در ساخت پیش از انکه متن قرارداد را امضا نمایند مشاوره های حقوقی کافی و لازم در زمینه های متفاوت را دریافت نمایند.

تجربه ی حقوقدانان از پرونده های حقوقی و قضایی، اختلافات و جرایم در زمینه مشارکت در ساخت و پروژه های ساختمانی نشان میدهد طرفین قرارداد بدون اگاهی از قوانین، حقوق و تکالیف خود و طرف مقابل نمیتوانند در جلسات مذاکره به درستی از منافع و خواسته های خود دفاع کنند و به توافق و قرارداد صحیح و کاملی دست پیدا نمایند.

ارائه مشاوره توسط تیم حقوقی دیوان ملل

تیم حقوقی دیوان ملل با ارائه مشاوره حقوقی پیش از تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت به طرفین کمک مینماید از شرایط و ملزمات حقوقی پروژه، شرایط طرف مقابل، قوانین مرتبط، باید و نباید های حقوقی و…اگاهی پیدا کنند، از خطرات پروژه پیش رو مطلع شوند و راه حل های لازم جهت تامین و تضمین سرمایه و منافع را پیش بینی نمایند.

متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی در زمینه قراردادهای مشارکت در ساخت میتوانند از مشاوره های تخصصی همکاران ما در دیوان ملل در تمامی مراحل، (احراز هویت و صحت سنجی ادعاهای طرف مقابل، مذاکرات، اماده سازی مقدمات قرارداد مشارکت، تنظیم تخصصی متن قرارداد مشارکت در ساخت، و…) بهره مند گردند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قرارداد مشارکت در ساخت رایگان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.