15:00 - 19:00

ساعات کاری ما شنبه- پنج شنبه

021-26411217

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

نظارت فنی حقوقی بر پروژه های ساختمانی

نظارت فنی حقوقی بر پروژه های ساختمانی

نظارت فنی حقوقی بر پروژه های ساختمانی

فهرست مطالب

نظارت فنی حقوقی بر پروژه های ساختمانی از دیگر خدمات تیم حقوقی دیوان ملل است.

طرفین قرارداد مشارکت در ساخت میتوانند توافق کنند که ناظر حقوقی جهت نظارت بر حسن اجرای قرارداد مشارکت در ساخت و نظارت حقوقی بر پروژه ساخت و ساز انتخاب نمایند.

ناظر حقوقی به طور مستمر بررسی مینماید که قرارداد مشارکت در ساخت به طور صحیح و کامل و دقیق رعایت میشود و مفاد قرارداد و توافقات به طور کامل در پروژه مشارکت در ساخت نمود دارد و اجرا میشود.

طرفین قرارداد مشارکت در ساخت میتوانند یک یا چند فرد حقوقدان و متخصص در امر مشارکت در ساخت را به عنوان ناظر حقوقی پروژه انتخاب نمایند. انتخاب یک موسسه حقوقی متخصص در قراردادهای مشارکت در ساخت جهت نظارت نیز یکی دیگر از راه حل های پیش روی طرفین قرارداد است.

انجام نظارت حقوقی بر قراردادهای مشارکت در ساخت از خدمات تیم حقوقی دیوان ملل

تیم حقوقی دیوان ملل با همراه داشتن وکلا و مشاوران حقوقی متخصص در زمینه قراردادهای مشارکت در ساخت اماده نظارت حقوقی بر قراردادهای مشارکت در ساخت میباشد. دیوان ملل با بهره گیری از دانش مهندسان ساختمانی و تلفیق آن با دانش حقوقی وکلا و مشاوران حقوقی به طور گام به گام بر مراحل اجرای قرارداد مشارکت در ساخت نظارت میکند و اطمینان حاصل میکند اجرای قرارداد از نظر حقوقی به درستی انجام میپذیرد و منافع طرفین قرارداد تضمین میشود.

افرادی که قصد دارند از مزایای نظارت حقوقی بر قرارداد مشارکت در ساخت بهره مند گردند میتوانند با مراجعه به تیم حقوقی دیوان ملل و دریافت مشاوره های لازم، با توجه به گستردگی پروژه و شرایط طرفین برگزینند یک حقوقدان یا تیمی از حقوقدانان بر قرارداد آنها نظارت نماید.

ناظر حقوقی میتواند با توافق دو طرف یا با درخواست یک طرف قرارداد ایفای نقش کند.بنابراین اگر تنها یک طرف قرارداد موافق نظارت بر پروژه و قرارداد مشارکت در ساخت باشد انجام خدمات نظارتی توسط دیوان ملل با مانع مواجه نخواهد شد و امکان بهره بردن از خدمات فوق ممکن خواهد بود.

همچنین در نظر داشته باشید انتخاب ناظر حقوقی در هر مرحله از قرارداد ممکن است.میتوان حین انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت، هنگام شروع پروژه ساختمانی و یا در میانه عملیات ساخت و ساز با دریافت مشاوره های لازم، خدمات نظارت حقوقی را درخواست نمایید.

جهت ارائه اطلاعات بیشتر و مشاوره حقوقی در این زمینه آماده پاسخگویی هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قرارداد مشارکت در ساخت رایگان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.