15:00 - 19:00

ساعات کاری ما شنبه- پنج شنبه

021-26411217

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

وکالت تخصصی

وکالت تخصصی

وکالت تخصصی

فهرست مطالب

امروزه به دلیل کثرت قوانین و پیچیدگی‌های عملی حقوق و وکالت، هر وکیل می‌تواند صرفاً در یک یا چند زمینه حقوقی دانش و تجربه کافی را در اختیار داشته باشد و در آن زمینه به انجام وکالت تخصصی بپردازد. وکالت تخصصی در زمینه دعاوی مشارکت ‌در ساخت نیز، نیازمند سال‌ها مطالعه و کسب تجربه در زمینه پیچیدگی های حقوقی رایج در عرصه ساخت و ساز، رویه‌های حقوقی دادگاه‌ها در مورد اختلافات، نکات مهم در زمینه قراردادهای مشارکت در ساخت و…است و نمی‌توان از فردی بدون اینکه در این عرصه کسب تجربه کرده است انتظار داشت با جزئیات وکالت تخصصی دعاوی مشارکت و ساخت‌وساز آشنا باشد و بتواند خدمات وکالت صحیح و کاملی در اختیار متقاضی قرار دهد. بنابراین به‌ تمامی شهروندان توصیه می‌شود برای اینکه فردی را جهت وکالت دعاوی خود انتخاب نمایند بررسی دقیقی بر تجربیات و سابقه کاری او داشته باشند.

وکالت تخصصی توسط تیم دیوان ملل

دیوان ملل به طور تخصصی در زمینه دعاوی مشارکت در ساخت به انجام امور وکالتی میپردازد . وکلای تخصصی دیوان ملل پس از سالها کسب تجربه و مطالعه در زمینه دعاوی و پرونده های ملکی اماده قبول دعاوی در زمینه مشارکت در ساخت هستند.

رجوع به وکلای تخصصی مشارکت در ساخت در موارد متعددی ممکن است مورد نیاز طرفین قراردادهای مشارکت در ساخت قرار گیرد.برای مثال اختلافات و ابهاماتی که در اجرای قراردادهای مشارکت در ساخت و یا درمورد متن قرارداد مطرح شود میتواند طرح دعوای کیفری و حقوقی جهت احقاق حق یا تعیین تکلیف درموارد اختلافی را غیر قابل اجتناب نماید.

موارد نیاز به طرح دعوای حقوقی شامل، دریافت خسارت، الزام به ایفا تعهد، فسخ قرارداد، ابطال قرارداد و… است. در موارد وقوع جرایم در پروژه های مشارکت در ساخت نیز طرح دعوای کیفری مورد نیاز است. برای مثال جرایمی مانند خیانت در امانت، کلاهبرداری، استفاده از اسناد مجعول و… از جمله این موارد محسوب میگردد.

در این موارد به شهروندان توصیه میگردد با همراهی وکلای تخصصی در امر مشارکت در ساخت جهت طرح دعوا اقدامات لازم را انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قرارداد مشارکت در ساخت رایگان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.