15:00 - 19:00

ساعات کاری ما شنبه- پنج شنبه

021-26411217

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تنظیم تخصصی قرارداد مشارکت در ساخت توسط تیم حقوقی مجرب

تنظیم تخصصی قرارداد مشارکت در ساخت توسط تیم حقوقی مجرب

تنظیم تخصصی قرارداد مشارکت در ساخت

فهرست مطالب

قرارداد مشارکت در ساخت متنی شامل خواسته ها و منافع طرفین از مشارکت در ساخت، اصول قانونی وعرف های ساخت و ساز، نتیجه مذاکرات طرفین و توافقات آنها و… است که با ادبیات حقوقی نگارش میشود.تنظیم تخصصی قرارداد مشارکت در ساخت از دیگر خدمات تیم حقوقی مجرب دیوان ملل محسوب میگردد.

پیچیدگی های روزافزون حقوقی در زمینه نگارش متن قراردادها ایجاب میکند متن قرارداد توسط یک حقوقدان و یا تیمی از حقوقدانان تنظیم و ارائه شود تا طرفین اطمینان حاصل کنند قوانین و جزئیات حقوقی لازم در متن قرارداد لحاظ شده باشد.

برخلاف تصور بعضی از افراد، قراردادنویسی و امضا قرارداد یک مرحله تشریفاتی نیست.بلکه متن قرارداد مشارکت در ساخت تعیین کننده ی دامنه اختیارات و عمل‌های طرفین در زمینه مشارکت در ساخت وتعیین کننده سرنوشت تمامی اختلافات و سرنوشت اموال و تقسیم سود و زیان است.

این متن باید با توجه به شرایط خاص هر پروژه مشارکت در ساخت، شرایط طرفین و… به طور خاص نگارش و تنظیم شود.بنابراین استفاده از پیش نویس های از قبل اماده شده یا متن هایی که توسط طرف مقابل ارائه میشودد به افراد توصیه نمیشود.

 

تنظیم تخصصی قرارداد توسط تیم حقوقی مجرب

تیم حقوقی دیوان ملل با حضور در جلسات مذاکره میان طرفین، بررسی شرایط افراد و شرایط پروژه ساختمانی، شنیدن نظرات طرفین، اطلاع رسانی به طرفین درمورد قوانین وعرف های حقوقی و… مقدمات نگارش قرارداد مشارکت در ساخت را فراهم میکند و در نهایت متن قرارداد مشارکت درساخت شامل شرایط و خواسته ها و منافع طرفین را تنظیم و ارائه مینماید.

تنظیم تخصصی متن قرارداد مشارکت در ساخت با توجه به گستردگی و حساسیت پروژه های ساختمانی میتواند توسط یک حقوقدان یا تیمی از حقوقدانان انجام شود.

ارائه خدمات مشاوره و تنظیم تخصصی متن قرارداد مشارکت در ساخت میتواند با درخواست یک طرف قرارداد مشارکت یا توافق دو طرف قرارداد انجام شود.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره های لازم در زمینه تنظیم تخصصی قرارداد مشارکت در ساخت با مشاوران حقوقی دیوان ملل در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قرارداد مشارکت در ساخت رایگان

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.